原題目係我有--%係港女~~



香港女仔,轉俾三五知己,圍埋一齊睇睇
tag20個你識嘅香港女仔,無論你覺得佢係咪港女,都可以tag!

金錢名牌篇
[ ]人地唔送貴嘢等於冇誠意 -----你送本同人合我cp又好看的同人給我…就算是本地10元一本的我也會愛死你==
[X]有時會將金錢花費於不必要物品 ----同人和精品……沒了我想我的人生會非常的空虛…
[ ]買嘢最好男友俾錢,男人請食飯天經地義 ---一兩次冇所謂…次次我的女人樽鹽會受不了(菸)
[ ]試過為幾十蚊、甚至兩三蚊而爭執 --除左我唔夠錢敗家…會叫人平少少…不過唔會同人吵…我最怕同人講價!
[ ]同樣價錢嘅手袋,只會揀名牌 ------我會選更平的好看款式…差額拿去買同人!
[ ]一衫着一兩次就唔要,名牌則相反 ---老實說你看我出街就知道…我夏天衫同冬天各五六件…著一次就唔要我穿什麼出去!?
Total : 1

夢想篇
[ ]時常覺得街上有男人注視我 -我反而成日形住阿sir miss企我後面準備話我唔上堂…
[ ]覺得自己不乏追求者 -追求個屁,我覺得我有實力可以收多廿年利是XD
[ ]曾幻想自己貌似某明星 --八兩金嗎…?
[ ]喜歡閱讀愛情小說,並幻想自己是受萬千寵愛的女主角 ---我只看BL小說…夢小說也只看有角色設定的XD
[ ]不時幻想嫁個有錢人,唔使做有人養 ---幻想中六合彩比較容易實現
[ ]成日幻想同醫生或律師一齊 ----我比較想同漫畫家又或是BL作家一齊………
Total : 0

外觀篇
[ ]髮型以齊陰為主 ---我次次都叫人同我剪碎佢
[ ]花很多時間及金錢於打扮,但效果不顯著 -----我寧願多D時間訓教寫文,同用D錢買同人好過
[ ]全身上下起碼幾千 ---我全身上下最貴係個袋………三百元。其他一百元有找…
[ ]崇尚西方國家,唔係外國嘢唔買 ---我崇日…最後崇英………國的食物,我好想知有幾難食=W=不過平時買國貨比較多…因為夠平!
[ ]愛買化妝品 ; 出街化濃妝 ---化妝超下手,以朋友所言…化唔化都係一個劉慕樣…(茶)
[ ]覺得自己衣着一定好過大陸同胞 ----同大陸個阿婆有得比
Total : 0

性格篇
[ ]喜歡裝可愛 ---生平最討厭裝可愛裝聖女的臭女人。我是就拉X絲同美X沒錯!
[ ]人地講咩都信,毫無判斷力 -----你同我講我明天中六合彩我一定唔信先
[X]我承認自己功利庸俗 ---我唔明功利庸俗是什麼…不過認左先啦…(汗)
[X]我貪慕虛榮 --我想個個人都有D的啦…
[ ]我口頭話唔中意港男,實際上係因為溝唔到 ---我跟你說我一見男人同佢朋友親密一點就會有OS在叫可以當梗啊!!!! 我又點會去溝佢地?
[ ]我咩都要男人就哂我 --依個一定不行…我做錯野你就我唔阻我點算…我想死你又同我一齊死嗎…不行!
[ ]我覺得發姣可以吸引異性 ----靠! 又是我最討厭的東西!
[ ]扮可愛,行為幼稚、如同小學生 -----我認我有時好白痴好幼稚,但一定沒有裝可愛啊唔該ORZ
[ ]成日溝仔,人地唔受就扮可憐、扮失戀,甚至揚言要自殺 --每次有這念頭都是和朋友吵架…THX
[ ]自己永遠是對的 -----我會做錯事,可以請不要把你那一段生存方式套在我身上。尤其是買東西的那方面。
Total : 2

生活篇
[ ]愛睇壹週忽週或MILK,對娛樂新聞比時事經濟更清楚掌握 -那是廁所書…我對國際新聞---尤其是奇趣的比較熟
[ ]迷信星座,報紙只會睇每日星座運情 --我開副刊也只看食譜OR GAME介紹
[ ]喜歡把自拍相放上網讓人瀏覽 --我不太喜歡看到自己的相= =
[ ]成日上交友網或流連酒吧結識異性 -----連酒也只喝過一口XD
[ ]只行Shopping Mall,謝絕郊遊 ---我只行信和好景!!郊遊去私影我會去的XD
[ ]能夠運用感性的火星文字句 ---我看到港版銀魂會想死,你說呢?
[X]喜歡講是非或跟三五知己分享別人的迭事趣談 ----女人有人不八的嗎? 不過同朋友就會講CP OR 動漫經多點…
[ ]鍾意Hello Kitty,並批評喜歡日本動漫的香港男性為毒男 ----我喜歡在裡面的伊凡多一點XD 身為宅女我才不叫人毒啊!
[ ]除咗開IE上網對電腦不甚了解,唔識分256同512 ---最少我知道RAM有分512同256…仲識DOWN BT同驢子…
[ ]經常打人,男人還手就話蝦女仔 ---我唔夠人打,所以唔會打人…(某兩兄弟的做法…喂!那裡有蕃茄箱絡我躲進去?)
[X]男女平等之餘,男人要講風度 -----最少唔好主動打女人…還手還可以接受…唔好在我面前吐痰…唔好在公眾場合放隻腳上枱…我要求唔係好過份吧…
[ ]男人不少得要擔擔抬抬 --我可以拿到的也不會叫人拿…我一定不會叫誠老師和阿聽拿很重的東西…我好怕下一秒他們會腰都彎掉…囧
Total : 2

戀愛篇
[ ]望男朋友咩都識 ----我都唔會咩都識啦! 最好就識D動漫…我會愉快點-V-
[ ]錯事責任歸咎於男友身上 ---我想只會在放閃光的時候會…囧
[ ]任何事亦以分手作要脅 ---拍拖當然是想永遠在一起吧…個人認為。
[ ]同男人一齊第一件事係幫佢「保管」存摺 --保管是沒用的,所以我不會去做
[ ]試過飛咗男友後又搵返個人話自己寂寞,冇人理 --我沒有閃光過= =
[ ]經常性發脾氣 -不到經常,只是間中。經常不爽就是真的
[ ]一日男友冇打電話黎,就覺得佢有外遇 -----7年FRIEND都冇日日電話MSNSMS啦。
[ ]網上分享和男友嘅嘢,冇啲私隱 ---我分享腐文腐事ACG相關還比較多-V-
[ ]一邊話男友花心,一邊走去溝仔 ---好吧,和上不知多少題一樣
[ ]唔比男友睇靚女,自己迷戀男明星 ------不會,我只會迷戀二次人物XD
Total :0

Result : 5/50 = -10XP


----------
看來我連女人也好像算不上……ORZ
arrow
arrow
    全站熱搜

    星月晴 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()